ICT ondersteuning.

ICT ondersteuning.

Uw medewerkers willen probleemloos werken zonder zich zorgen te maken over de achterliggende technologie. Om dit mogelijk te maken moeten functionaliteiten, vaardigheden en systemen vlekkeloos op elkaar zijn afgestemd. Reliable IT Services onderscheidt hierin vier belangrijke pijlers wanneer het gaat over IT beheer.

Gebruikersondersteuning; met behulp van onze Servicedesk.

Onze Servicedesk functioneert als eerste aanspreekpunt voor uw gebruikers en verleent de zogenaamde “eerste hulp”.

Pro-actief beheer; van alle achterliggende systemen door onze Beheerders.

Daar waar de Servicedesk een ad-hoc karakter heeft, heeft Systeembeheer juist een structureel en preventief karakter.

ICT Management; borging van constructieve ontwikkeling van uw IT omgeving.

Het is ons streven om te functioneren als uw ICT-afdeling met alle daarbij behorende verantwoordelijkheden.

Change Management; Projectmatige optimalisatie en verbetertrajecten.

Een “Change” ook wel verbetertraject genoemd, behandelen wij als een projectmatige aanpassing.